tirsdag 20. januar 2009

Pakke fra hemmelig venn og awarder

Jeg har mottatt pakke fra min hemmelige venn på Hobbyboden. Pakken hadde plutselig havnet i vogna til junior på torsdag på strikkelunsjen. Vi prøver å få til strikke- og barsellunsj på torsdager på Onkel Donald og det er åpent for alle. Her kan du lese mer om det. I alle fall skulle jeg putte poden i vogna og traske hjemover og plutselig fant jeg en pakke. Jeg var ikke helt sikker, men ganske sikker på at det var Hobbyugla (Det stemte!). Tusen takk til Hobbyugla for et lekkert garn og spennende te. Rowan er toppers!

Og så har jeg fått noen hyggelige utmerkelser fra Torunn. Hun lager mye fint både til store og små. Tusen takk det var kjempe hyggelig!
Jeg har lyst til å gi disse videre til:
Hege som produserer veldig mye innen strikking og hvor jeg får inspirasjon til gutteplagg
Månestråle som lager mye fint til de aller minste og med mange fine bilder
Bente som jeg tror virkelig er blitt bitt av strikkebasillen og kommer opp med mye fint til liten og stor
Hespetre som skriver mye morsomt og lager mye fint til poden sin

3 kommentarer:

Cloudberry sa...

Tusen takk :)

Bente sa...

Å, så koselig! Tusen takk! :-)
Og grattis med nytt garn! Det ser skikkelig deilig ut.

Fru Keilegavlen sa...

Så flott garn du har fått! Gler meg til å sjå kva du tryller fram! :) Ynskjer deg og dine ei riktig god helg!