fredag 16. januar 2009

Litt strikking og mye dåp...

I dag har jeg faktisk ikke strikket en eneste maske og det er faktisk ganske sjelden, men av og til må man prioritere. Vi forbereder dåp i heimen og det tar jo litt tid ved siden av at junior skal ha sin del med oppmerksomhet også. Forrige helg strikket jeg en del flere babyluer i alpakka som er lik den jeg blogget til junior tidligere. Det var flere på barselgruppa som også kunne ha tenkt seg slik lue, så da var det bare å finne fram mer garn. Disse luene er veldig koselige å strikke og blir raskt ferdige (i forhold til en del andre store prosjekter i kurven...)

Jeg har tidligere blogget innbydelsene til dåpen og her er bordkortene i samme stilen. Kanskje de kan være til inspirasjon til andre?

I dag har også kransekake fått pynt på seg, borddekorasjonene er ferdige og marsipanen er farget og ferdig marsipanlokk er kjevlet ut til bruk i morgen. Kommer tilbake med bilder fra disse kreativitetene, men her er en sniktitt på kransekaka:


Flere bilder og pakke fra min hemmelige venn som ikke var så hemmelig er rett rundt hjørnet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker deg ei fin og god helg :)
Ronille

Fru Keilegavlen sa...

Koseleg!! Ligg award til deg i bloggen min.

Anonym sa...

Hei!
Jeg er helt imponert over hvor du får energien din fra! Du har klart å strikke fem seks luer bare sånn i løpet av en helg. Du har virkelig fortjent award :-)