tirsdag 8. desember 2009

Tida flyr...

De siste dagene har det vært intens retting, så da blir det ikke tid til så mye annet. Jeg satser på å ferdig innen noen få dager, så da skal det bli litt mer strikking og juleforberedelser.

Jeg har fått mye fint i kalendergavene de siste dagene:



5.des: To nøster med Blåfjellgarn. Planen er å strikke en blånisselue til junior.

6. des: Dekorasjonsbånd med stilige lommetørkler

7. des: 1 nøste Fjellgarn. Dette er et ullgarn fra en lokal ullfabrikk på Sørlandet. Helt nytt garn for meg, men det er spennende-

8. des: Super sokkeoppskrift for Wollmeisegarn. Jeg venter på en ny ladning med dette fine garnet fra Tyskland, så gleder meg til å starte på dette etter jul. Skikkelig kosestrikking :)

Tusen takk til Frk. Chilli's for supre gaver!

1 kommentar:

Therese sa...

Jeg må til garnbutikken og hente noen blåfjellnøster selv! En nevø på 4 skal få en sånn.. og så går ryktene om at både niese på 7 og stedatter på 8 ønsker seg blånisselue, så det er bare å henge i!

Mye flott her! Lykke til med retting :-) fantastisk jobb dere allmennlærere gjør.