tirsdag 1. desember 2009

1. desember

I dag er det 1. desember og jeg er helt sikker på at det er mange spente barn og voksne som har åpnet første luke/pakke i adventskalenderen. Jeg har aldri hatt pakkekalender, men i år har det virkelig blitt en ordning på det. På Hobbyboden har det vært en utveksling av kalendere. Jeg har laget en kalender og byttet med Frk. Chilli.


Det ligger nå 23 gaver her, for jeg har jo selvfølgelig åpnet den første. Og oppi der var det et kit for å lage en lavendelpose. Tror nesten jeg må lage den med en gang :)

Jeg tror det her kommer til å bli en super adventstid. Jeg må bare få gjort unna litt for mye retting og så skal jeg prøve og gjøre ting jeg liker.
  • strikke ferdig noen julegaver
  • lage litt julegodis
  • bake pepperkaker + noen andre sorter
  • lage gavelapper
  • gjøre klar julekort

Heldigvis er armen så bra at det går litt fremover med julegavene. I det siste har det blitt litt vottestrikking. Under er det bilder av 2 par Mitered mittens i Noro. Nydelige farger. Jeg klarte jo å lage tre votter i tre forskjellige størrelser her for litt siden. Så nå har alle vottene fått en kompis. I tillegg har jeg strikket noen votter i Rubin.

3 kommentarer:

AnitaK sa...

Så flotte votter da, og nydelig kalendergave!

Hege sa...

Så flotte votter du har strikket, og nydelig gave du fikk! :D
Neste år må jeg nok slenge meg med på kalendervenn jeg å. Så kos da gitt, og ha en pakkekalender :)

Ha en flott førjulstid

amylin sa...

Flotte votter og fin gave du fikk.