søndag 3. august 2008

Pulsvamere og "to do-liste"


Jeg hadde kommet litt på etterskudd med pulsvarmeralongen, men har nå fått strikket ferdig både juni og juli.

Pulsvarmerene for juni er laget i skyggestrikk. Dette er en ny strikketeknikk for meg, men veldig dekorativ og heller ikke vanskelig.

Oppskrift: Lepidoptera
Garn: Tynn Alpakka (to ulike blåfarger)
Pinne: 2,5 mm

Her er bilder av juliutgaven. Disse ser ut som de er heklet, men de er absolutt strikket. Skikkelig knall rosa. Disse går i julegaveesken.

Garn: Mirasol - Misti
Pinne: 4 mm

I slutten av juni lagde jeg en "TO DO " -liste -TOP TEN". Jeg er glad i lister, så jeg tenkte at jeg skulle lage en ny for august. Her er den gamle lista (rød er ferdig/endringer):

1. Junisokker - 50%
2. Pulsvarmere for juni - 0%
3. Sommerkjole i bomull, 2 år - 80 %
4. Garnmysteriet - 60%
5. Julisokker (babybooties) + djevellue - 0%
6. Hentesett fra Lanett - lue ferdig og 1 arm + halve buksa
7. Nøstebarnteppe - 35%
8. Vognteppe - 65%
9. CoP teppe - 60%
10 Fanakofte - 40 %

5 av punktene er helt ferdig og i tillegg ble jeg ferdig med pulsvarmere for juli. Da er det bare å fylle opp lista på nytt. Nummereringa er tilfeldig.

Her er "TO DO-liste" for august:

1. Augustsokker - 0%
2. Pulsvarmere for august- 0%
3. Bruk-boka-di along. Lue, votter og sokker fra "Myk start". Lue ferdig
4. Garnmysteriet - 60%
5. Lue til fanakofte + hals - 0%
6. OL-strikk : Hentesett fra Lanett - lue ferdig, 1 arm og 1/2 bukse
7. Jakke fra Sadnes - 0%
8. Vognteppe - 65%
9. CoP teppe - 60%
10 Fanakofte - 40 %
Da er det vel ingen tvil om at det kommer flere oppdateringer av ferdige prosjekter om litt...

1 kommentar:

Anonym sa...

God helg klem på veg til deg fra meg :)
Ronille