lørdag 2. august 2008

OL-STRIKK og "BRUK BOKA DI"



Jeg har meldt meg på to alonger (like ting folk liker å gjøre). Det nærmer seg OL med stormskritt og da trenger man selvfølgelig en OL-along. Jeg er litt usikker om jeg har meldt meg på 800m eller maraton, men jeg skal gjøre ferdig et hentesett fra Sadnes i løpet av OL. Lua er ferdig, men det mangler en del på buksa og nesten hele jakka.



I tillegg så har det kommet opp en super bra along på Hobbyboden. Den heter "Bruk boka di". Alle har vel en del hobbybøker stående i hyllene som man har sett og tenkt at dette var fint, men ikke har fått laget noe fra bøkene. En gang i kvartalet skal vi plukke ut en ting vi har lyst til å lage fra ei bok som ikke har vært brukt. Denne gangen har jeg bestemt meg for å lage lue, sokker og votter fra boka "Myk start".

Ingen kommentarer: