torsdag 3. desember 2009

1 gave til i boks og dagens pakke

I dag var det to kjempe fine maskemarkører og et dekorasjonsbånd i adventspakken. Maskemarkører har jeg ønsket meg og det er veldig hyggelig med sånne som er hjemmelagde. Tusen takk!



Jeg har også blitt ferdig med et par tovede votter i størrelse 4-6 år. Disse er strikket i "Tove". Jeg har sikkert nok garn til to par til . Det ble igjen en del rester etter babyteppet jeg strikket i fjor. Den ene har vært ferdig lenge, men av og til så har sånne prosjekt hvor man skal strikke to av det samme, litt lett for å havne i strikkekurven. Akkurat som om den skulle doble seg selv ved å ligge på vent....det hadde vært noe:)



Oppskriften er hentet fra Sandnes sitt Temahefte 11. Dette er tredje oppskriften fra dette heftet. Tidligere har jeg som sagt laget et babyteppe og noen hyllehøner som kommer fram til påske.

Ingen kommentarer: