mandag 23. februar 2009

Vinterferie

Jeg har hatt med meg junior på vinterferie til mine foreldre. De eier en Cavalier King Charles Spanier som heter Trendy. Hun er litt frossen av seg, så da fant jeg ut at jeg skulle lage et plagg som varmet litt. Så her er hun ute og koser seg i snøen. Det er forresten vanskeligere å ta bilder av hunder enn av barn :)

Yarn: Eskimo from Drops
Needles: 7mm
Size: M

Dette var det ene av de tre prosjektene jeg hadde med meg, og det er ikke så mye igjen på de to andre heller, så det kommer bilder om ikke mange dager.

Vel hjemme så lå det en hyggelig overraskelse i posten. Jeg hadde fått pakke fra min hemmelige venn.



Jeg ønsket meg Merino Extra Fine fra Drops, for det er bare helt fantastisk å strikke av. Dette blir nok til en vest til junior. I tillegg fikk jeg to nøster Fabel som allerede er på pinnene. Disse skal bli til ei ullbukse til ei nyfødt tulle. Det var også noen søte hjerteknapper som helt sikkert kommer på noen nye prosjeketer. Jeg tror min hemmelige venn er lenak. Tusen takk for en pakke som traff midt i blinken!

5 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Så flott gåve du har fått og artig hundeplagg! Ha ei flott veke!

Anonym sa...

Så fin hundegenser!

wigdis sa...

Så fin genseren ble. Jeg har også akkurat strikket hundegenser og enig med deg, det er helt umulig å få tatt bilder.

Linda sa...

så flott genser voffsen fikk!!! sikkert herlig varm..
og hemmelig venn gaven er jo super!!!

Anonym sa...

Så heldig bissevovv! Søt hundegenser og hund. God vinterferie!