tirsdag 3. februar 2009

Babysmekker / Baby Bib og en blogg for bestillinger



I dag har jeg laget en ny blogg, hvor jeg kommer til å legge ut produkter som kan bestilles. Den nye bloggen finner du under glastrikk-produksjon. Der vil jeg legge inn produkter som jeg har utviklet selv.
Nå om dagen har jeg laget en del smekker. Junior har vært en samarbeidsvillig modell, så da har jeg kommet opp med en modell som vi er fornøyde med. Dette blir mitt bidrag til babystrikkalongen på Hobbyboden for februar. Mulig det kommer noen flere bidrag utover måneden.

8 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Hei!
Så skjønne disse smekkene ble! :0)
Og nydelig kofte du har strikket også.

Unknown sa...

Hei på deg...
Søte disse ble...

Guro sa...

Så fine!
Likte særlig den helt til venstre, farger til å bli glad av!

Anonym sa...

Flotte smekker, det er en fornuftig ting å strikke for det trengs både titt og ofte.

amylin sa...

Så fargerike og flotte smekker!

Solveig sa...

Så søte. Veldig fint med de små merkene på.

Bitt@mi sa...

Hei!
Her har jeg ikke vært før, men kommer garanter igjen:-)
Så mye fint å se her!
Ha en fin dag:-)

Lene sa...

Wow, de var fiine!