fredag 27. juni 2008

Noe ferdig og mye uferdig...


Plutselig er det flere uker siden jeg har fått blogget, men pinnene hviler ikke. jeg har gjort ferdig sokkene for mai i sokkealongen. Herresokker tar sin tid å lage....

Garn: PT Panda (100g)
Pinner: 3 mm
Størrelse: 42
Oppskrift: Basketcase socks
Jeg er også blitt ferdig med en bursdagsgave til min mor, men det er noe rart med oppskriftene til Drops. Denne er strikket i størrelse medium, men ble alt for liten. Det er litt synd, men under er et bilde av ei jakke jeg skal lage i stedet fra Sadnes. Den skal i alle fall ikke bli for liten.
Garn: Silkealpakka
Pinner: 4,5 mm
Størrelse: Medium (men tilsvarer small)
Oppskrift: Drops jakke


Og så over til det uferdige. Det er nesten at det renner over i strikkekurven om dagen, så det er greit å sette opp en "to do"-liste. I september venter vi familieforøkelse her i huset. En gutt skal se dagens lys og da er det mye som produseres, så det er litt fristende å starte opp på nye ting i stedet for å gjøre ferdig noe av det som ligger i kurva. I juli skal jeg prøve å krympe lista litt.



"TO DO " -liste, TOP TEN:
1. Junisokker - 50%
2. Pulsvarmere for juni - 0%
3. Sommerkjole i bomull, 2 år - 80 %
4. Garnmysteriet - 60%
5. Julisokker (babybooties) + djevellue - 0%
6. Hentesett fra Lanett - lue ferdig og 1 arm
7. Nøstebarnteppe - 35%
8. Vognteppe - 25%
9. CoP teppe - 60%
10 Fanakofte - 40 %
Og så er det noen som tror jeg kommer til å kjede meg i sommer og høst. Hmmm, det er vel ikke mulig :) God helg til alle som er innom!

1 kommentar:

Fru Keilegavlen sa...

Så mykje flott!! Ønskjer deg ein fortsatt fin sommar.