onsdag 11. juni 2008

Garnmysteriet del 3 og Hemmelig venn

JIPPI jeg har fått pakke fra min hemmelige venn på Hobbyforum. Jeg er ganske sikker at det er Anemor som er min hemmelige venn. Jeg må bare si tusen takk for en flott pakke. Garnet er fra Askeladden og det er lammeull. Herlig garn! Tror det skal lages noe fint av det :) jeg fikk også fine treknapper og ikke minst utrolig kule hjemmesydde glassbrikker.
Her ser dere alt sammen:


Jeg er kommet litt på etterskudd med garnmysteriet, men er snart ferdig med del 3. Del 4 er allerede kommet og del 5 kommer på fredag. I de siste dagene har jeg strikket på en bursdagsgave som er ferdig i kveld, men kan ikke blogge den før den er mottatt. Her er foreløpig progresjon på garnmysteriet (snart like stort som en sofapute):

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann. Innom på helgebesøk for å ønske deg ei god helg Den siste veka har vore regnfull og kald, men no vil eg ha sol… Spennandes å sjå kva mysteriet skal bli :) Klem fra Ronille

Anonym sa...

Takk for kommentar i bloggen. Innom og titter litt rundt hos deg også. Håper du får ei fin uke

Anonym sa...

Heisann. No er det helg, og for min del også sommerferie, 2 herlige måneder med fri :) Ønsker deg ei fin sankthanshelg. Klem fra Ronille