fredag 22. mai 2009

Hubby House Socks

Jeg henger litt etter i både den ene og andre alongen, men her er i alle fall maisokkene i sokkelaongen. (Aprilsokkene er nesten ferdige også!). Jeg har ryddet en del i garnet i det siste og det har en tendens til å hope seg opp med mye forskjellig. Her har jeg fått brukt litt av hvert. Sokkene er strikket i Rowan pure wool, men helene er strikket i en rest smart og det brune er er rest alpakka.

Resultatet ble jo ganske spreke sokker som blir en bursdagspresang.

Pattern: Hubby House Socks (free pattern)
Yarn: Rowan pure wool (dark green), Smart (light green) and little alpaca (brown)
Needles: 3 mm
Size: 39

6 kommentarer:

Rekkehuset sa...

Kjempefine sokker du har laget! Er det ikke deilig å bruke fra garnlageret? Jeg synes stadig det er så mange fristelser og jeg handler litt her og litt der, og garnet hoper seg opp...akkurat nå har jeg for eksempel latt meg friste til å kjøpe en hespe på e-bay..uten å ha noen plan for den. Ja, ja, det blir nok bruk for det en vakker dag! Ha en riktig fin helg, hjertelig hilsen Hanne.

Heidi sa...

Knalltøffe sokkar!

Elisabeth sa...

Fine sokker i nydelige farger :)

Bitt@mi sa...

Flotte sokker! Har strikket dem selv, og likte dem godt:-)

Blomstermamma sa...

Kjempeflotte sokker!

Galadriel sa...

Kjempefine sokker i flotte farger!