mandag 16. februar 2009

Fastelaven?


Dette er ikke et bilde fra bollene som ble spist i fjor, men det er årets fastelavensboller. Jeg tror at man blir litt rar og fjern av å være hjemme. Her om dagen så jeg de solgte fastelavensris på en blomsterbutikk, så da konkluderte jeg i hodet mitt at det var fastelaven i går. Jeg bakte boller på formiddagen og skulle til å pynt de, da jeg kom på at det er jo merkelig at jeg ikke har sett noen fastelavensboller på cafèene?? Etter noen undersøkelser på nettet, så fant jeg ut at det er jo neste søndag, men godt var det :)


På strikkefronten har jeg noen nye prosjekter på pinnene. I morgen tar jeg med junior på vinterferie, så da tar jeg med alle tre prosjektene, så kanskje det kommer bilder av ferdige prosjekter til søndag. I mellomtiden så kan dere jo prøve og finne ut hva det skal bli...

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann. Innom for å ønske deg ei fin helg :)