onsdag 29. oktober 2008

Når 1 blir til 2....

Det er mye sm går fra å være en til to, men her er det snakk om votter. Ei jeg kjenner hadde en vott i stikkekurven sin, og jeg lurte veldig på hvor den kom fra. Hun visste ikke det og heller ikke hvor den andre var, men jeg fikk låne votten for å lage et par. Så her er 1 vott blitt til 2 i løpet av dagen, så nå kan det bare snø...


Vottene er strikket i garnet Smart på pinne 3,5. Jeg tror de jeg har laget passer til størrelse 1-3 mnd, mens den røde er litt større (3-6 mnd). Jeg skal gjøre litt research, men hvis ikke mønsteret til vottene er publisert tidligere, så skal jeg få lagt det ut her.

5 kommentarer:

Monstermønster sa...

Kjempefine votter! Ser ut som de sitter godt på hånda.

Anonym sa...

Så søte og flotte votter du har strikket!

Synnøve sa...

Hei hei, takk for at du tittet innom hos meg. Kjempe søte votter, og mye annet fint i bloggen din også =) God kveld!

strikkedilla sa...

Kjempefine votter. Så utrolig mye fint du har laget. Det er så moro å følge andre som strikker masse også. Ha en fin uke

Hage og Foto entusiast sa...

Disse var kjempefine. :)