mandag 12. mai 2008

Amsterdam




Forrige helg var jeg en tur i Amsterdam. Jeg hadde jo planer om å kjøpe litt garn, men jeg glemte adressa på hotellrommet og det var ikke enkelt å finne fram i alle sidegatene, så jeg kom hjem uten noe garn. Vi fikk jo selvfølgelig med oss besøk i tulipanparken, Van Gogh museumet og en kanaltur, men jeg fant ikke helt stemingen i Amsterdam. Mulig at vi var litt uheldige, ettersom vi landet den kvelden de feiret dronninga og alle gatene var fulle av søppel. Mye ble ryddet, men det var litt søplete der.


Jeg har fått gjort ferdig pulsvarmerne for mai. Disse er enkle å strikke, men samtidig dekorative og med god passform, så jeg likte dette mønsteret.

Garn: Smart
Pinne: 4
Det har jo vært strålende vær i helga, så i dag har jeg vært på hagesenteret og handlet inn sommerblomster. Kanskje litt tidlig? Men tror det går bra... Jeg har fått plantet i balkongkassene og plantene alle løkene/knollene fra Amsterdam.


Til slutt så ønsker jeg alle en riktig god 17. mai-feiring med dagens kreasjon:




2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann. Innom for å ønske deg ei fin 17.mai helg. Eg og mannen min reiser på hytta :)
Klem fra Ronille

Anonym sa...

Heisann. Ja så var atter ei veke over og det går mot helg :) Eg er ute på mi ukentlige bloggbesøkrunde for å ønske deg ei god helg.
Klem fra Ronille