lørdag 12. januar 2008

Anastasia sokker januar





Jeg har meldt meg på sokkealongen på hobbyboden og jeg er ferdig med sokkene for januar. Det er første gangen jeg har strikket sokker fra tuppen og opp. Slet lenge med å skjønne "wrap and turn", men etter å ha rekket opp tuppen tre ganger, så er de i boks. Mønsteret er enkelt å strikke, når man kommer inn i det.... Det er morsomt å se de like men dog så forskjellige som alle lager i alongen SOKKER 2008
Garn: Sisu
Pinne: 2,5
Mønster: Anastasia socks

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine anastasiasokker du har strikket ja. Etter å ha sett gjennom de fleste sokkeparene som har blitt strikket i alongen er det ikke to like par. Moro!

Magaki sa...

Kjempefine! Jeg anger på at jeg ikke strikket i ensfarget eller i det minste litt tynnere garn, men pytt - det kommer sikkert et nyt hullmønster å prøve seg på.

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sa...

Aanstasiasokkene dine ble ordentlig fine. Jeg synes det er moro å strikke sokker. Jeg strikket disse motsatt vei av deg.

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflotte sokkar!!

månestråle sa...

Såå fine:-)
Hadde dilla på sokker for et års tid siden, men ble så lei.....
Har lyst på nye, fine, hjemmestrikkede sokker.
Er veldig klar for strikkecafè på tirsdag, ser jeg deg?