lørdag 1. januar 2011

Planer for 2011

GODT NYTT ÅR! Ja, hva er planene for 2011?? Jeg hadde ikke tenkt å melde meg på noe obligatorisk strikking. De siste årene har jeg deltatt på ulike alonger, men i år hadde jeg lyst til å kun strikke akkurat det jeg hadde lyst til selv, men så ble jeg ledet ut i fristelsen. Veldig rart hvor lett det er å melde seg på forskjellige alonger.

I alle fall har jeg valgt helt nye alonger og som virker ganske morsomme. I tillegg er planen å kun bruke av de ulike kassene og posene med garn som er gjemt her og der.

Den første alongen går ut på å strikke en rute hver måned som settes sammen til et teppe på slutten av året (har så innmari lyst på et fint hjemmestrikket teppe)


Den andre alongen kommer som et mysterium hver måned. Man vet ikke hva man strikker, men i løpet av måneden kommer det ulike "clue" og på slutten av måneden har man et ferdig produkt.


Clue 1 ble sluppet i dag og jeg har nå strikket ferdig clue1 og må vente en uke på neste, sånn ser det ut så langt:



Noen som har noen anelse om hva det skal bli? Jeg tipper på sokker eller nei vanskelig å vite...

2 kommentarer:

Marion sa...

Høres ut som en god plan ja!
Her skal det også strikkes opp garn som er i hus, så satser på at det blir en del ut av det ;)

Det første jeg tengte når jeg så det du har strikket var en vott? Men vi får vel se ;)

Godt nyttår!:)

Ugla sa...

Godt nytt år!
Jeg tror det er en vott. Selv skal jeg prøve meg på en sokkealong, kjenner allerede etter et halvt døgn at dette blir vanskelig :-)