onsdag 27. august 2008

Baby vest

Det er alltid gøy å starte på nye prosjekter, men det er enda mer gøy når prosjektet tar under 8 timer. Forrige uke var jeg innom garnbutikken for å handle garn til dette raske prosjektet, men det gikk som det bruker å gjøre.... Kom hjem med en pose med garn, men det var jo tilbud da :)

I tilleg har jeg fåt ganske mange nøster med garn laget av melkefiber av moren min. Hvis du er interessert kan du gå inn å lese mer om dette garnet her. Jeg har i alle fall tenkt å lage en jakke av det lyse og så får vi se hva resten blir til. Garnet er veldig mykt og deilig.


Å ja det var jo egentlig bilde av det raske strikkeprosjektet som jeg hadde tenkt å blogge. En liten vest i deilig alpakka garn.

Oppskrift: Pebble baby vest
Garn: Schachenmayr nomotta Alpaka (1 nøste)
Størrelse: 0-3 mnd
Pinne: 4mm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo. Ja, så har atter ei veke gått... No er det helg, og eg har planer om å sy litt, så skal eg hekle på teppet mitt. Ønsker deg ei fin helg :)

Anonym sa...

Denne vesten likte jeg godt, også så kjekt at den er så rask å strikke :) Kjempefin!