lørdag 3. november 2007

Ullbukse og lesestoff

JA jeg vet at jeg ikke er ferdig med det grå settet, men trengte litt avveksling. Jeg strikker på en ullbukse og det går ganske fort fremover. Den er strikket i superwash-garn, som gjør at den forhåpentligvis blir veldig brukervennlig. Her er ståa så langt:

I dag har jeg også vært på posten og hentet lesestoff som redder helga. Det er bra å ha en unnskyldning, for å slippe og jobbe denne helga også. Begge bøkene har en mengde gode idèer, så nå blir det vanskelig å velge. Designboka var veldig spennende. Den legger opp til at man skal kunne designe egne modeller med grunnoppskrifter i ulike størrelser, samt en mengde teknikker, border og bilder som man kan bruke. Drømmen i det fjerne er jo en egen strikkebutikk med designklær til barn, så da må jeg jo begynne i det små...

Ingen kommentarer: